Social Icons

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

Vicevi

 


Kaže učiteljica: 
Perice, juče opet nisi bio u školi!
Baka mi je bolesna!
Svaki put kada izostaneš iz škole, tebi je baka bolesna. 
Ne vjerujem ja u to.
Jeste, učiteljice, i mi sumnjamo da baka glumi



Petogodišnji dječak pita svoju prijateljicu:
Šta ćes tražiti od Djeda Mraza za Novu godinu?
Jednu Barbiku! A ti?
Ja ću tražiti jedan Tampon!
Šta ti je to.. Tampon?
Pa ne znam točno… 
ali na TV-u kažu da kad imaš taj tampon 
onda možeš ići na plažu svaki dan, voziti bicikl,
trčati, raditi sve što ti se sviđa 
a da niko ništa ne primjeti!



Životati, danas čim kupiš novi auto,
uplatiš odmor na Maldivima i preseliš se u veći stan,
ljudi misle da imaš love ..



Što znači PDV ???
Paaa Daj Više !!!!!


Turist sa ženom ulazi u kafanu negdje u Crnoj Gori i zove konobara: 
"Molim Vas, dvije kave. gorču i jednu sladju." 
"E, jado, nemam ti ja džezvu na pregrade."



Majka će ljutito sinu:
Ako ne budeš dobar, više ti neću dati da ideš s tatom u zoološki vrt!
Neka, ionako ne volim da gledam one gole tete kako igraju.



Adrenalinski šok - to je kad čačkaš nešto oko struje,
a u džepu ti zazvoni telefon uključen na vibraciju.




















Još viceva - OVDJE




Popularni vicevi

 

Vicevi

Zanimljivosti i zabava

Svašta nešto

 
Blogger Templates